Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при 1-то палене на 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
    Извинявай за тъпия въпрос,на как да ресетна ECU-то и дросела?
    http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...acle-cure.html

    Първоначално публикувано от Murderer Покажи съобщение
    ..ами,мисля че намерих решението на казуса
    Аз също поръчах свещи от ebay.co.uk. Избираш си търговец с добър feedback и евтина доставка. Някой предлагат свещи с royal mail small packets .... към 10 паунда до България и идва в пощата. Ако са ти спешни може и с по-скъпа доставка разбира се.
    ...

    Comment


    • #17
      аха те мойте вече трябва да са дошли,утре ще мина да си ги взема след работа..
      THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
      http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

      Comment


      • #18
        Признавам си, че не изчетох цялата тема, но направи резет на компютъра, имам обяснено как. След това 99% всичко ще е ОК. Резета е добре да е на дросела и на компютъра.

        В общи линии процедурата е следната:

        На студена кола махаш акумулатора за 10-тина минути (по-добре 30).

        Връщаш го, даваш на контакт за 90 секунди, махаш от контакт, но не махаш ключа, пак за 90 секунди.

        Палиш и я оставяш 15 минути да загрее на бензин, докато пусне перките (НЕ ПИПАШ ПЕДАЛА НА ГАЗТА)!

        След това я извеждаш на разходка на бензин за 5-10км, като караш по всякакви начини (леко, рязко и т.н.).

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Ако е заради адаптация, си мисля, че проблемът ще го има не само при студен старт а при всяко палене на бензин.
        Тъй че по-скоро - свещи.

        Не е така, при студент старт колата е най-чувствителна към сместа, аз съм с нови свеи и пак го имах този "проблем" преди резета. Вероятно трябва в последствие и газовата да се настрои газовото време да отговаря на бензиновото.
        Last edited by duronman; d.m.y г., 17:27.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • #19
          Откача се само минуса на акумулатора и е добре да е за 1 час. 15те минути на празен ход без да пипаш газта са задължителни, дори да включи перките по-рано. Има една особеност : след тези 15 минути трябва да я оставиш да изстине преди да я разходиш.

          duronman e прав , ако имаш нестабилност в празния ход поради някаква причина той ще си личи най-вече докато е студена колата. Като загрее дори пак да има нестабилност тя няма да се усеща толкова заради 6те цилиндъра.
          ...

          Comment


          • #20
            Принципно е винаги добре в такива случай да се почне с проба на студено с друг дебитомер, в повечето случай резултатите са красноречиви, макар че не винаги това е причината.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Значи в общи линии на първо време да направя ресет и смяна на свещите пък след това ака няма промяна ще го мислим.
              П.С Има да споменава майстора всички женски роднини на конструктора докато сменя свещите на задния рд цилиндри.

              Comment


              • #22
                Това ли са моите свещи?
                http://www.ngk.de/nc/en/product-find...66/PFR6B/7139/

                Comment


                • #23
                  Преди да ръчкаш каквото и да било, защо не я включиш поне с Multiecuscan и да видиш дали не записва някакви грешки? Иначе може да сменяш наред без проблема да се реши...

                  Comment


                  • #24
                    http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_c...ra.php?id=4688
                    Аз съм с иридиевите BKR6EIX.
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      И в какво се изразява разликата?
                      П.С Няма записани грешки на диагностиката.

                      Comment


                      • #26
                        Разликата в цената беше малка и просто взех иридиевите.
                        ...

                        Comment


                        • #27
                          Колега,аз имах същия проблем.Първо смених свещите,но проблема остана.После се оправи с основно почистване на дроселовата клапа и на някакви вакуумно маркучле свързано с нея

                          Comment


                          • #28
                            Тези дни когато паля ту го прави,ту не го прави.Как се почиства дросела и дали има вариянт да е от слаб акумулатор,че имам едндо Авео и миналата година точно така правише и се оказа изгорял диоден блок на алтернатора и заминал акумулатор.След подмяната им всичко се оправи.Акумулатора като че ли е за смяна,а иначе момчето от което я взех ми каза че моят ГИ бил ОБД-3 или нещо такова и газовия комп се адаптирал към бензиновия,а не обратно

                            Comment


                            • #29
                              Бензиноното ECU разполага със всичката периферия, чрез която получава информация за текущата работа на мотора. Газовото ECU само чете времената на бензиновите дюзи (които също се определят от бензиновото ECU), умножава ги по едни коефициенти и така реализира управлението на газовите дюзи.
                              Тъй че това, което са ти казали просто не е вярно.
                              Освен това, не разбирам какво общо има между това дали е OBD 2 или 3, което има отношение към комуникацията с компютъра и това с адаптацията.

                              Ето тук е обяснено добре кое, как и защо бъзика настройките на бензиновото ECU:

                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=79781
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:18.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                                Тези дни когато паля ту го прави,ту не го прави.Как се почиства дросела и дали има вариянт да е от слаб акумулатор,че имам едндо Авео и миналата година точно така правише и се оказа изгорял диоден блок на алтернатора и заминал акумулатор.След подмяната им всичко се оправи.Акумулатора като че ли е за смяна,а иначе момчето от което я взех ми каза че моят ГИ бил ОБД-3 или нещо такова и газовия комп се адаптирал към бензиновия,а не обратно
                                Аз го чистих дросела , като откачих гумената част на въздуховода от него и после имаш 2 варианта:
                                Сега тук някой ще ти каже не мърдай клапата , друг ще ти каже да я отвориш МНОГО внимателно с един пръст. Риска да я счупиш е голям.
                                Ако те е страх бършеш каквото можеш без да мърдаш клапата , и аз лично ползвах мокри кърпи от аптеката. Което не е много добро решение но е по-безопасно от парцал ...
                                Но после реших че не е достатъчно чисто иииии отворих внимателно клапата , напръсках със спрей за чистене на двигатели ( имам такъв спрей на който има картинка на v6цата на Alfa Romeo ) и колкото може пак чистих с мокри кърпи. Не знам дали този спрей е най-правилния за тази работа, вероятно не.
                                Ползваш само по 1 кърпа , за да не остане някоя вътре !
                                После задължително закачаш въздуховода и трябва да адаптираш дросела.
                                За акумулатора или газовата не мога да ти кажа. Най-лесно пробвай с друг акумулатор, а газовата ти писах как да разбереш дали е от нея : reset на компютъра, адаптация на дросел и после караш на бензин без да превключваш на газ ...
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X